.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع 480‬هزار ليتر نفت در گلوگاه و بهشهر

۴۸۰‬هزار ليتر نفت طي روزهاي اخير در شهرستان‌هاي گلوگاه و بهشهر توزيع شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه در اين‌باره گفت : از زمان آغاز بحران قطع گاز در اين شهرستان ، ‪ ۱۸۰‬هزار ليتر نفت از طريق يك جايگاه ثابت و سه جايگاه سيار براي مصرف لوازم گرمايشي نفتي شهروندان توزيع شده است و همچنان تلاش مي‌كنيم ،نفت مورد نياز شهروندان را تامين كنيم.

"منوچهر تات" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرناافزود: خوشبختانه با تبديل سوخت نانوايي صنعتي گلوگاه از گاز به گازوئيل مشكل تامين نان شهروندان كه پس ازتامين سوخت منازل، مهمترين دغدغه ما بود برطرف شده است.

وي ادامه داد : در روستاهاي شهرستان به دليل حفظ رويكرد سنتي و استفاده ازبخاريهاي هيزمي مشكل تامين سوخت جايگزين نداريم و به همين دليل بيشترين تلاش خود را معطوف به حل مشكل ساكنان شهر گلوگاه كرده‌ايم.

فرماندار گلوگاه خاطرنشان كرد: طي روزهاي گذشته مشكل تامين گاز مصرفي شهروندان را از طريق قطع گاز صنايع و هدايت آن به منازل برطرف كرده بوديم اما روز گذشته براي اولين بار به دليل افت شديد فشار، گاز ‪ ۴۰‬درصد از مشتركين به طور كامل قطع شده است.

وي تاكيد كرد: برخورد سنگين و غير قابل گذشتي با سودجوياني كه اقدام به فروش چند برابر وسايل گرمايشي برقي و نفتي مي‌كنند انجام مي‌دهيم و به دليل سوء‌استفاده اين افراد و درك نكردن شرايط بحراني مردم در اين مورد هيچ گذشتي نخواهيم كرد.

فرماندار شهرستان بهشهر نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از توزيع بيش از ‪ ۳۰۰‬هزار ليتر نفت در ميان مردم شهرستان خبر داد و گفت : بيش از ‪۱۸‬ هزار بخاري نفتي و برقي بانظارت فرمانداري و اداره بازرگاني براي جلوگيري از سوء‌استفاده افراد سودجو بين مردم توزيع گرديده است و با راهكارهاي پيش بيني شده مشكل سوخت مردم راتاحدي در اين روزهاي بحراني برطرف كرده‌ايم.

"محمد تقي باقري" ادامه داد: به رغم به بهره برداري نرسيدن كارخانه نان صنعتي ، با تلاش فراوان توانستيم مواد اوليه براي راه اندازي موقت آن و تامين نان مصرفي مردم را فراهم كنيم و اميدواريم با آغاز به كار اين كارخانه و فعاليت شبانه روزي ‪ ۱۸‬نانوايي، نگراني مردم را در تامين نان و صرف چندين ساعت وقت در نانوايي‌ها را از بين ببريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.099 seconds.